SELAMAT DATANG KE BLOG STUDENT

JOM JANA INCOME SEKARANG!!

Friday, August 26, 2011

Ucapan Hari Raya dariku

assalamualaikum...kepada sesiapa yang mengenali saya MOHAMAD FAILDAUS B. BERAHIM...macam blogger2 len,cm 2 gk saya nk ambil kesempatan ni menyusun jari memohon kemaafan kepada sesiapa yg mnenali saya..kepada follower2 yg follow blog saya n kepada sesiapa yg selalu m'njgah blog STUDENT ni..saya ucapkan trma ksh byk2...insyaallah saya akan sentiasa update blog ni untuk bg info kpd semua t'utma student2...sesuatu yg pntg yg prlu d ucpkan SELAMAT HARI RAYA semua...law rjn dtg la umah..blh kita knl2..tp call dlu sblm dtg...

salam diberi pembuka bicara,
Assalamualaikum dan salam sejahtera,
gagasan 1 Malaysia tlh d cpta,
ucapan aidilfitri x kra bgsa..

ketupan rndg hidangan pntg,
semua d jmput dtg ke umah,
klu nk dtg "calling2",
pasti hidangan blh d jamah..

tgn disusun sepuluh jari,
slh slp hrp d maafkan,
jgn smpan dlm ati,
agr p'shbtn kekal p'pnjgn...


No comments:

Popular Posts

Translate