SELAMAT DATANG KE BLOG STUDENT

JOM JANA INCOME SEKARANG!!

Thursday, March 3, 2011

Sekolah.......

Sekolah merupakan zaman yang menyeronokkan kerana dari situ kita lbh mngnal manusia...org kata zaman remaja bnyk karenahnya...spe stuju???aku stuju,mmg btl apa yg diaorg kata...klu tgk, mcm2 style remaja skrg..hmmm....byk gk la yg berubah bla dah masuk remaja..klu dulu diaorg pkai tudung bkn men cntk lg(waktu sk rndh), skrg bla dah nek sk mngah...ada yg bka tudung trs..ada gk yg singkatkn tudung..itula org kata zmn remaja...sk mngah, rmai org yg mla mnenal CINTA kpd kwn sk...apa pndapat korg yg kat luar sana??bg pndapat aku, xkn kkl...klu korg nak tau, aku pn pnh ska kt sesorg yang 1 sk dgn aku...tp apa yang aku fkr wak2 2..adakah aku akan kkl dgn dia??mcm mna kalau kami gaduh??blh lg ke kami bersemuka klu dah gaduh??kena plak 1 kelas, mampus aku..nti kalu kena wat presentation pastu 1 team dgn dia...apa harus aku wat??kalau ak COUPLE dgn dia mesti aku byk fokus kt dia je...pastu kalau kami gaduh, msti aku x ambl tau psl dia dlm team 2....so aku wat keputusan untuk x gtau dia tntg prasaan aku...so aku wat cm besa, kami kwn...seriously lg best dr COUPLE sbb aku xkn ilang dia...mmg org ckp COUPLE 2 best, kita blh share prob dgn si dia...mmg la, tp 2 kalau kita ada prob..klau antra kita dan dia ada prob, kita nak share lg dgn dia?? sdgkn dia pn skt hati dgn kita...itu tntg COUPLE n CINTA...cite tntg kwn ak mmg ska..aku ni ska berkawan, sk mngah byk membawa aku ke merata tmpt(ibarat melancong)huhuhu...ritu aku kna g lumut atas tugasan sk, aku pegi ari jumaat pg kot pastu blk pg ahad...aku blk, apa lg rest la..bju pn xbsuh lg wak2 2...tgh ari, aku pn landing la..tetiba kkringgggg..kkkrringg...aduyai tepon berbnyi la plak..aku tgk kt skrn tepon, tertera nama cikgu sk aku..aku pn angkt la.."heloo, assalamualaikum ckg,npe?"..ckg bgtau aku mntk g sk ptg 2..aku tnya la nk wat pe...pastu ckg kata "jom g lumut".."ha, lumut?"..aku pelik gk..."saya br blk dr lumut pg td ckg"kata aku...ckg pn ckp la "ni ada tugas umtuk kamu"..nak wat cmne,trma je la...so aku g sek ptg 2, bwa bju yg br..coz bj pg 2 blm bsuh lg..hehe...smpai kt sk ckg ckp kita bermalam 3 ari kt sna..xmsk klas lg la aku...ari jumaat p pg, isnin n selasa pn x msk klas..tp best gk....busy aku cm PM la plak..hehehe...aku g sana, aku g sni..aku jmpa wkn br...so dpt tmbh kwn...bla rmai kwn, nti sng nk g mna2 blh cntct diaorg..lg rmai kwn lg best..sbb 2 la aku ckp kwn lbh sonok berbndg COUPLE sbb kita xkn ilang si dia yang kita syg...kita blh slalu dkt dgn dia utk bncg keje sk n sbgainya..."mengenali sesorang adalah cukup indah jika kita dapat mendalami sikapnya, dari situ kita akan tahu tntg hati dia, budi pekertinya dan tingkah lakunya...maka berkawan adalah cara termudah untuk mngenalinya..berkawan la seramai mgkn tetapi tidak berlawan"

No comments:

Popular Posts

Translate