SELAMAT DATANG KE BLOG STUDENT

JOM JANA INCOME SEKARANG!!

Tuesday, March 1, 2011

Aktiviti??

2 mac 1993 lhr la seorng insan lelaki yang bernama mohamad faildaus b. berahim..ari ni 2 mac 2011,umur dia dah mencecah 18 thn..apa dia wat skrg ek??emmmm,itu la aku mohamad faildaus....tgh tgu resub spm,harap2 dpt resub yg cntk la..aktiviti ak blh d ktakn pnuh gk la...mcm2 aku wat..ari ni pg,jam menunjukkn pukul 8 a.m..aku dah bersiap n trs bertolak ke prt tok ngah..apa yg aku wat kt sna??aku wat keje trik lumut dlm parit...sje nk isi msa,smbl 2 masyuk la skit wit..tp xlma pn wktu kja aku, kul 11pg cm2 aku blk la...tgh ari rht skjp..ptg salalunya aku g sek rndh,tgk bdk2..hehehe...aku jd coach hoki kt sek rndh aku 2,tp gme diaorg dah abis..wlu cmne pn,aku d mnta untk trs jd coach kt sek 2...so ptg2 2 la aktvti aku...mlm??aku g ambl kak aku blk keje n slalunya bncg bisnes dgn member bisnes aku gk..kekdg smbg bisnes smpai kul 2 pg br aku blk umah..skrg tgh fkr cmne nk wat promotion untk bisnes kmi ni..msa bergrk cpt,kekdg kita t'pksa kjr masa 2...cmni la aktviti aku,tp mmg full la..wlupn aku x kja tetap tp aktvti aku tetap full...drpd aku duk sje,lbh bek aku isi msa aku dgn aktvti2 yg b'faedh...drpd xwat pe,aku kutip lumut...tp syg,rmai yg fkr wat bnda 2 malu la...bknnya haram pn,halal pe..msyrkt2...drpd jd coach sje2 wat smntra,d mnta utk jd coach trs kt si2..dpt gk kuarkn pluh n shtkn bdn..drpd duk melengung dpn tv mlm2,dah dpt  bncg bisnes dgn bisnesman2...skurgnya dpt tmbh ilmu tntg bisnes aku...2 la aktiviti aku,klu nk ikutkn xde la mnrk sgt..tp bg aku,ia nya ckup mnyeronokkn...ok la smpai sni je dlu...salam sejahtera untuk semua....."setiap apa yang kita lakukan dapat mengajar kita untuk mengubah kehidupan,namun ramai yang x mahu mencuba untuk melakukan sesuatu kerana fikir ianya menyusahkan..buang la fikiran itu kerana ia bkn membantu malah membuntunkan kita"

No comments:

Popular Posts

Translate